قوانین استفاده

شرایط استفاده از دوره ها

تمامی دوره‌ها دارای لایسنس شرکت اسپات پلیر بوده و لایسنس صادر شده برای یک نفر قابل استفاده است. بعد از تهیه‌ی هر دوره، لایسنس ارائه شده با 2 دسترسی کاربری یعنی 1 عدد ویندوز و 1 عدد اندروید به کاربر ارائه خواهد شد و کاربر می‌تواند همزمان، هم روی سیستم عامل ویندوز و هم روی سیستم عامل اندروید از مجموعه استفاده کند.

  • ثبت نام دوره

تمامی سرفصل‌ها و عناوین ویدیوهای هر دوره‌‌ی آموزشی آماده شده توسط تریدآموز، بصورت کامل در بخش توضیحات آن دوره‌ی مربوطه نوشته شده است. قیمت دوره نیز در انتهای توضیحات دوره اعلام گردیده است. 

  • پرداخت

برای استفاده از دوره‌های غیر رایگان، ملزم به پرداخت هزینه آن به شکل پرداخت اینترنتی می‌باشید. روش‌های پرداخت ما امن و معتبر می‌باشند و شما توافق می‌کنید که از درگاه های غیر امن به هیچ عنوان پرداختی انجام ندهید. برای مطمئن شدن از هرگونه پرداخت امن اینترنتی این مقاله را حتما بخوانید.

بعضا اعتبار هدیه‌ای که به حساب کاربری شما تعلق میگیرد، ممکن است دارای بازه زمانی مصرفی مشخصی باشد و در صورت اتمام مهلت آن، فاقد اعتبار می‌گردد. با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام تریدآموز این هدایا را از دست ندهید.

پرداخت هزینه دوره بر اساس تومان می‌باشد و در صورت تبدیل ارزهای دیگر به تومان، هزینه‌های ناشی از تبدیل به عهده خود شخص می‌باشد.

پیش پرداخت و رزرو دوره‌ها، به منزله قبول کردن شرایط شرکت در دوره می‌باشد .

  • بازگشت وجه

بازگشت وجه حداکثر تا ۴۸ ساعت، پس از خرید دوره و به شرط عدم دانلود حداقل 10 درصد محتوا و ارائه دلیل مستند و قابل دفاع، نظیر عدم همخوانی تدریس مدرس و یا سرفصل‌های ارائه شده، امکان پذیر می‌باشد. در غیر این صورت امکان برگشت وجه وجود ندارد.

در صورت ارائه درخواست بازگشت وجه پس از آن برای تایید شدن، تا ۲۴ ساعت از زمان درخواست، با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت مورد تایید قرار گرفتن درخواست شما، وجه مورد نظر تا ۴۸ ساعت بعد به حساب کاربری شما به صورت اعتبار افزوده و یا به صورت کارت به کارت به حساب بانکی شخصی به نام خود کاربر، واریز خواهد شد.

برای اعلام انصراف و بازگشت وجه ثبت نام دوره‌هایی که بصورت پیش ثبت‌نام انجام شده است، از زمان واریز مبلغ پیش ثبت نام فقط ۷ روز مهلت در نظر گرفته شده است و بعد از مدت زمان تعیین شده، درصورت عدم انصراف از دوره، بازگشت وجه صورت نمی‌گیرد.

  • پشتیبانی دوره‌ها

دوره‌های آموزشی که دارای پشتیبانی می‌باشند، صراحتا در بخش توضیحات دوره و قسمت پشتیبانی قید شده است و روش‌های پشتیبانی نیز مشخص گردیده است. مدت زمان پشتیبانی هر دوره‌، از زمان تهیه، 6 ماه محاسبه می‌گردد و بعد از اتمام این مدت، آکادمی تریدآموز مسولیتی در قبال پشتیبانی به کاربر نخواهد داشت.

دور‌ه‌های آموزشی که روش پشتیبانی در آنها قید نشده است، فاقد پشتیبانی می‌باشند.

تیم پشتیبانی متخصص مجموعه تریدآموز، پاسخگو تیکت‌ها و پشتیانی دوره می‌باشند.

تیم پشتیبانی تریدآموز سعی می‌کند در کمترین زمان ممکن و حداکثر ۴۸ ساعت پس از ارسال تیکت پاسخگو باشند.

  • حساب کاربری و قوانین

برای اکثر فعالیت های خود نظیر خرید یا شرکت در دوره یا ارائه یک دوره، به یک حساب کاربری نیاز دارید. وارد کردن اطلاعات درست شخصی و یک ایمیل یا شماره موبایل معتبر الزامی می‌باشد. حتما از یک گذرواژه مطمئن استفاده کنید. میتوانید از این مقاله در جهت انتخاب و حفظ یک گذرواژه عالی کمک بگیرید.

از در اختیار گذاشتن نام کاربری و رمز عبور خود به اشخاص ثالث خودداری کنید، زیرا شما مسئول اتفاقاتی هستید که به پروفایل کاربری شما مرتبط می‌گردد.

شماره تلفن همراه مورد استفاده به هنگام ثبت‌نام در سایت، باید به نام خود کاربر باشد و در صورت مغایرت، آکادمی تریدآموز حق مسدود کردن حساب کاربری شخص را دارا می‌باشد.

در صورتی که فرد دیگری، بدون اجازه شما به اطلاعات کاربری شما دسترسی پیدا کرد حتما در اولین فرصت به ما گزارش دهید.

در مواردی که اختلافات به وجود آمده ناشی از به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربری خود با دیگران باشد، تریدآموز وظیفه‌ای نداشته و مسئولیت حل اختلاف بین خودتان می‌باشد.

در صورت نقض قوانین یا ایجاد هرگونه تهدید یا خطر احتمالی از طرف حساب کاربری شما، دسترسی شما به حساب کاربری محدود یا لغو می‌گردد.

استفاده از هرگونه نام جعلی یا تقلبی و یا ایمیل و شماره تلفن نامعتبر در جهت سو استفاده‌های احتمالی و یا نقض حقوق اشخاص دیگر، موجب مسدود شدن حساب کاربری میگرد.

  • حقوق مالکیت مادی و معنوی

شما با ارسال نظرات، پیشنهادات و هرگونه محتوا برای ما، مجوز استفاده از آن برای نشر و به اشتراک گذاری مثلا در موارد تبلیغاتی را خواهید داد.

وبسایت و کلیه مطالب، ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن (شامل همه‌ی اطلاعات، متن، فیلم‌ها، تصاویر، فایل تصویری و صوتی، طراحی‌ و ایده‌ها)، متعلق به آکادمی تریدآموز می‌باشد و از قانون کپی رایت جمهوری اسلامی ایران تبعیت میکند.

شما حق تولید، نشر، اصلاح، ایجاد محتوای مشتق شده و هرگونه اطلاعات و محتوای وبسایت را برای استفاده تجاری یا باز نشر ندارید.

شما حق استفاده از بخشی از فیلم‌ها، تصاویر و یا متن به شکل جدا شده از بستر اصلی آن را برای استفاده تجاری یا بازنشر آن نخواهید داشت.

شما حق استفاده از برند تریدآموز، لوگو، تمامی اسامی مرتبط، نشانه‌ها، نام دوره‌ها، شعارها، نام دامنه و دیگر مشخصات مربوط به تریدآموز را نخواهید داشت و حق مالکیت معنوی آن برای تریدآموز خواهد بود و در صورت نیاز با اجازه کتبی می‌توانید از لوگو استفاده نمایید.

در صورت مشاهده هرگونه فروش و انتشار محصولات آموزشی تریدآموز به هر نحو، با توجه به مجوز فعالیت این مجموعه و نیز آثار ثبت شده، مجموعه تریدآموز حق این دارد تا با ارایه مستندات به پلیس فضای سایبری، نسبت به اعاده حقوق مدرسین و ناشرین اقدام نماید.

درصورت تخلف و انتشار محصولات آموزشی، حساب کاربران برای همیشه مسدود میگردد و اجازه دسترسی مجدد به محصولات را نخواهند داشت.

  • تغییرات

ما می‌توانیم در هر زمان سیاست‌های سایت خود را تغییر دهیم. تغییرات اطلاع رسانی شده و در صورت ادامه استفاده شما از وبسایت به معنای پذیرش سیاست های جدید از طرف شما می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید