مسئولیت اجتماعی تریدآموز

یادگیری و پیشرفت، حق همه است

ما در موسسه‌ی آموزشی تریدآموز هدف خود را یادگیری و پیشرفت همه‌ی فارسی‌زبانان قرارداده‌ایم و خداروشکر با حمایت شما عزیزان سالانه به این هدف نزدیکتر میشویم.

سرمایه‌گذاری لازم برای رشد و یادگیری را بپردازیم

ما در تریدآموز معتقدیم هر فردی برای رشد در هر ابعادی (شخصیتی، تخصصی، ورزشی، ذهنی و …) باید هزینه‌ای بپردازد (یا بهتر بگوییم سرمایه‌گذاری انجام دهد). سرمایه‌گذاری از جنس زمانی، انرژی، مالی، ارتباطات و … و بدون پرداخت هزینه هیچ‌وقت رشد اتفاق نمی‌افتد و واقعیتی که وجود دارد این است که اگر افراد هزینه‌ لازم برای یک رشد را پرداخت نکنند ارزش واقعی آن رشد را نمیدانند مثل کسانی که بی‌زحمت درآمدی بدست می‌آورند (مثل ارث رسیدن) و برای ما واضح است که قدر آن پول را نمیدانند و در اکثر موارد کار موفق و هوشمندی با آن انجام نمیدهند.

ما از دانشجویانمان برای یادگیری و پیشرفت درخواست حداقل ۲ سرمایه‌گذاری داریم، یکی زمانی و یکی هم مالی:

  • سرمایه‌گذاری زمانی تا تعهد دهند که زمان خود را با اولویت بیشتر به یادگیری و پیشرفت و دیدن فیلم‌های آموزشی اختصاص دهند.
  • سرمایه‌گذاری مالی تا ما بتوانیم دوره های آموزشی رده بالا (که معمولا رقم‌های سنگینی برای تولید این دوره ها هزینه خواهد شد) طراحی و تولید کنیم و ضمنا تیم قوی داشته باشیم تا زیرساخت‌های فوق‌العاده‌ای برای یادگیری بهتر دانشجوها، آماده کنیم.

برای برخی اقشار، سرمایه‌گذاری مالی، ساده نیست

خداوند به ما سلامت، قدرت و توانایی حرکت در مسیری داده است که در جامعه‌، بتوانیم نقش موثری ایفا کنیم. ولی برخی گروه‌ها در جامعه از سلامت ۱۰۰٪ برخوردار نیستند و نمیتوانند مثل ما با تمام توان تلاش کنند و در ادامه کسب درآمد کنند. این افراد کمرنگ جامعه‌ی ما، معلولین عزیز هستند که برای ما بسیار ارزشمند هستند و بخاطر اینکه هدف ما اول تحقق مسولیت اجتماعی‌مان یعنی استحقاق یادگیری و پیشرفت برای همه است، ترجیح میدهیم شرایط ویژه‌‌ی مالی برای این افراد در نظر بگیریم و از ۱۰٪ تا ۱۰۰٪ تخفیف شرکت در دروه‌های آموزشی تریدآموز در نظر گرفته‌ایم.

مراحل استفاده از بورسیه‌ی معلولین در تریدآموز

به این صورت است که افراد دارای معلولیت فرم زیر را تکمیل میکنند و کارشناسان ما اطلاعات شما را استعلام و راستی آزمایی میکنند و با شما در تماس خواهند بود. در صورت پذیرفته شدن تیم اجرایی تریدآموز، اقدامات لازم برای دسترسی عزیزان معلول انجام میدهند.

نام(ضروری)
تاریخ تولد(ضروری)
انواع فایل های مجاز : jpg, حداکثر اندازه فایل: 1 MB.

مابرای انجام مسئولیت اجتماعی خود روی شما حساب کردیم !

قطعا ما به خودی خود با تمام تکنولوژی و تفکر ، بدون شما هیچ ارزشی نمیتوانیم خلق کنیم ، لطفا رسالت اجتماعی ما را به دوستانتان ( یا کسانی که میتوانند بورسیه معلولیت تریدآموز باشند ) که دوست دارند پیشرفت کنند ، معرفی کنید و فراموش نکنید که هدف ما ساختن بستر آموزشی است که همه بتوانند در آن پیشرفت کنند.

به امید داشتن ایران و دنیایی بهتر